Workshop promo

Dla kogo ?

Warsztaty są przeznaczone dla każdego kto interesuje się procesem tworzenia gier komputerowych, zarówno dla osób początkujących jak i mających doświadczenie w pracy z innymi silnikami. Nie jest wymagana wiedza programistyczna ani matematyczna, ale przyda się sporo zapału.

Jeżeli nie jesteś pewien, czy te warsztaty są odpowiednie dla Ciebie, zapoznaj się ze szczegółowym harmonogramem. Jeżeli wciąż masz wątpliwości - napisz do nas!

Co się będzie działo ?

Dużo!

Podczas warsztatów będziemy wspólnie tworzyć grę w Unreal Engine 4. Aby to się udało zapoznamy Cię po kolei z nawigacją w edytorze, matematyką w 3D, tworzeniem poziomu, programowaniem w Blueprintach, game designem, rodzajami inputów, kolizjami, tworzeniem interfejsu, oświetleniem, materiałami, animacjami, kształtowaniem terenu i wieloma innymi zagadnieniami dotyczącymi budowania rozgrywki.

Efektem końcowym warsztatów będzie gra typu Endless Runner, którą można (a nawet trzeba) pochwalić się w portfolio.

Zaczynamy w sobotę o 10:00 i działamy do 17:00. Będzie kawa i ciasteczka. W sobotę od 17:30 do 19:00 mamy dla Ciebie dodatkowy blok zajęć, jeżeli będziesz miał ochotę. Będziemy rozmawiać o tym co zrobić, aby ułatwić sobie znalezienie pierwszej pracy przy tworzeniu gier oraz o metodologiach pracy w zespole.

W niedzielę zaczynamy o 10:00 i kończymy całe warsztaty rozdaniem certyfikatów około godziny 17:00. Szczegółowy zakres warsztatów do pobrania tutaj.

Kto prowadzi zajęcia?

Agata Leś

Agata Leś

Absolwentka Politechniki Wrocławskiej. Swoją karierę programistyczną rozpoczynała w jednej z wrocławskich korporacji, aby następnie rozwinąć własny projekt. Matka gry video - Dr Livingstone, I presume?. Doświadczona programistka C++ i Unreal Engine 4, głównodowodzący programowania rozgrywki w firmie Vulpesoft. Posiada praktyczną wiedzę z zakresu designu gry, współpracy artystycznej i planowania produkcji dla gier typu Indie. Obecnie specjalizuje się w programowaniu rozgrywki i organizowaniu szkoleń dla młodych twórców.

Kamil Mówiński

Kamil Mówiński

Absolwent Politechniki Wrocławskiej. W ciągu swojej prawie już dziesięcioletniej kariery pracował przy wielu projektach i różnych technologiach, od tworzenia stron internetowych po wydawanie oprogramowania dla laboratoriów naukowych. Jednak zaczynał od budowania silników do gier webowych i po latach wrócił do swojej pierwszej miłości - tworzenia gier wideo. Rozpoczął od współpracy z jednym z największych twórców gier w Polsce - firmą Techland. Dziś, pod własną banderą Vulpesoft zarządza kilkunastoosobowym zespołem, który pod jego czujnym okiem przygotowuje grę o zaginionym w Afryce dziewiętnastowiecznym podróżniku - Dr Livingstone, I presume?. Specjalista silnika Unreal Engine i aktywny uczestnik grup wsparcia dla projektów tworzonych w tym silniku. Mentor dla młodych programistów.

Opinie o  poprzednich edycjach 

"Podobało mi się to, że prowadzący pokazali więcej materiałów niż mieli w programie szkolenia."

"Za krótkie warsztaty - zwiększyłabym liczbę godzin co najmniej dwukrotnie."

"Jestem zachwycona pomysłem prowadzenia warsztatów w dwie osoby, zamiast standardowo w pojedynkę."

"Profesjonalne podejście, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na zadowolenie wszystkich uczestników, którzy bardzo wysoko ocenili kompetencje, sposób prowadzenia zajęć oraz ich wartość merytoryczną."

 Kiedy, gdzie i za ile?

Termin:

31.11 - 01.12.2019

Adres:

Wagonowa 2C/2 Wrocław

Dojazd:

Autobus MPK przystanek Dolnośląska Szkoła Wyższa

Parking dla uczestników:

Na terenie obiektu

Cena:

649,99zł